Ροζ… To χρώμα των millennials

Μετά από το New York Magazine και η γαλλική Liberation υποστηρίζει το πασιφανές κάνοντας λόγο για μια μεγάλη αλλαγή στα κλισέ και τα στερεότυπα του παρελθόντος. Το ροζ, το χρώμα που από τη δεκαετία των 40s έγινε (λανθασμένα) μια κοριτσίστικη υπόθεση, επαναπροσδιορίζεται ως ουδέτερο χρώμα και ανήκει σε όλους.

Ειδικά σε όλους όσοι ανήκουν στη Γενιάς Υ και δεν είναι μεγαλύτεροι από 35 ετών. Από το σύνθημα της Όντρεϊ Χέπμπορν “Think pink” (“Σκέψου ροζ”)στην ταινία “Funny Face”, (“Έξυπνο Μουτράκι”, 1957) του Στάνλεϊ Ντόνεν στο σήμερα η Γενιά Υ φέρεται να υιοθέτησε φέτος το ροζ χρώμα.

Οι εταιρίες έτοιμου ενδύματος στρέφονται στο “ροζ της χιλιετίας” όπως αποδεικνύεται από το ξεφύλλισμα των καταλόγων των Madewell, Acne Studios, Opening Ceremony και Glossier, ακόμη και του περιοδικού μόδας Kinfolk.

Το ροζ κυριαρχεί, αποχρώσεις στις τσάντες, στα εξώφυλλα περιοδικών, στις διαφημιστικές εκστρατείες. Στο νεοϋορκέζικο κατάστημα με πρετ-α-πορτέ Coming Soon, το οποίο επισκέφθηκε το New York Magazine, η κολεξιόν στο πράσινο σμαραγδί μένει στα ράφια, ενώ η ροζ πωλείται ταχύτατα.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση, τουλάχιστον το 50% των κάτω των 35 ετών επιλέγει το ροζ. Η τάση αυτή πιθανόν δεν αρέσει στο μάρκετινγκ που βασίζεται στον διαχωρισμό των φύλων για να εκμεταλλεύεται στο έπακρον τις διαφορές των χρωμάτων και να καταγράφει μεγαλύτερες πωλήσεις αποδίδοντας στα αγόρια το μπλε και στα κορίτσια το ροζ.

 

 

Πηγή: CNN Greece