Σε χωματερή η νέα καμπάνια της Stella McCartney

Ο ορισμός της περιβάλλοντικής συνείδησης και, ταυτόχρονα, το lifestyle που απαιτούν οι καιροί αναδεικνύονται στην καμπάνια της σχεδιάστριας για το φθινόπωρο 17/18. «Η ιδέα που είχαμε με αυτή την καμπάνια είναι να απεικονίσουμε αυτό που θέλουμε να είμαστε και το πώς συμπεριφερόμαστε. Τη στάση μας και το συλλογικό μονοπάτι μας. Τα κατασκευασμένα από τον άνθρωπο περιβάλλοντά μας είναι αποσυνδεδεμένα από τις άλλες μορφές ζωής στον πλανήτη και δεν έχουν συνείδηση της ύπαρξής τους, κι αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν απόβλητα».

Αυτά δηλώνει, στον ιστότοπό της, η σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney. Και «κουβάλησε» την κολεξιόν της, Φθινόπωρο 2017/Χειμώνας 2018 σε χωματερή σε μια ακτή της ανατολικής Σκωτίας για τη φωτογράφιση. Η Brigit Kos, η Iana Godnia και η Huan Zhou φωτογραφήθηκαν επάνω και ανάμεσα σε απόβλητα, από τον Harley Weir σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Urs Fischer.

Η Stella δημιούργησε ρούχα που αποτελούνται σε ποσοστό 53% από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Επιπλέον, τον προηγούμενο μήνα αποκάλυψε ότι ο οίκος της συμφώνησε σε μια εταιρική σχέση διαρκείας με τον «Parley for the Oceans», Οργανισμό που συγκεντρώνει πλαστικά μπουκάλια από τους ωκεανούς και μέσω ανακύκλωσης τα προσφέρει για καλύτερη χρήση, δημιουργώντας τα Parley Ocean Plastic υλικά.


«Για μένα, η μόδα της Stella έχει να κάνει με την αξιοπρέπεια, την αγάπη και την όμορφη στάση απέναντι σε όλες τις προκλήσεις» δήλωσε ο Urs Fischer. Η ανακοίνωση του οίκου για τη φθινοπωρινή καμπάνια περιλάμβανε και μια λίστα χρήσιμων πληροφοριών για τα πλαστικά απόβλητα. Μεταξύ αυτών, το ότι κάθε χρόνο απαιτούνται 63 δισεκατομμύρια γαλόνια πετρελαίου για να καλυφθούν οι ανάγκες μόνον των ΗΠΑ σε πλαστικά μπουκάλια. Ή, το ότι πάνω από το 90% των πλαστικών μπουκαλιών χρησιμοποιούνται μόνον μία φορά. Ή, το ότι μόνον στις ΗΠΑ πετιούνται στα σκουπίδια 38 δισεκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια τον χρόνο.

 

Πηγή: Stella McCartney

 

SHARE