Οι ωρολογοποιοί στρέφονται στο e-commerce και τα social media

Ηλεκτρονικά καταστήματα, λογαριασμοί στο Instagram, εξαιρετικές πωλήσεις στο Διαδίκτυο! Oι ελβετοί ωρολογοποιοί που επί μακρόν δίσταζαν να πωλήσουν μέσω Διαδικτύου φοβούμενοι τις απομιμήσεις και την αλλοίωση της εικόνας τους, ξαφνικά ανεβάζουν ταχύτητα για να μπουν για τα καλά στην ψηφιακή εποχή.

Στο Baselworld, την ετήσια έκθεση ωρολογοποιίας που διεξάγεται τον Μάρτιο στη Βασιλεία, οι ελβετοί ωρολογοποιοί δημοσιεύουν όλο και περισσότερες ανακοινώσεις τους στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθώντας το παράδειγμα του Patek Philippe, ενός από τα μεγαλύτερα ονόματα του τομέα που έθεσε σε λειτουργία τον πρώτο του λογαριασμό στο Instagram.

Στις 18 κάθε μήνα, ο οίκος αυτός που ιδρύθηκε το 1839 θα καθιερώσει για τους λάτρεις των ρολογιών μια συνάντηση ώστε να συζητούν την επικαιρότητά του και την τεχνογνωσία του ακριβώς στις 18:39′ ώρα Γενεύης, παραπέμποντας έτσι στο έτος ίδρυσής του.

“Το Διαδίκτυο αλλάζει τα δεδομένα με καταπληκτικό τρόπο”, εξήγησε ο Νταβίντ Σαντίγ, ο πρόεδρος του Digital Luxury Group, συμβουλευτικής εταιρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η ανακοίνωση ενός μεγάλου οίκου όπως ο Patek είναι, κατά τη γνώμη του, “ισχυρή ένδειξη” των αλλαγών που διαδραματίζονται στην ωρολογοποιία.

Σήμερα, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των πωλήσεων των ωρολογοποιών, σύμφωνα με εκτιμήσεις του. Ωστόσο έως το 2022, το μερίδιό του μπορεί να αυξηθεί από 8 έως 12%, σε συνάρτηση με το εύρος των τιμών.