Εργάζεστε από το σπίτι και τρώτε όλη μέρα; Δείτε αυτά τα tips!

Coffee photo created by drobotdean - www.freepik.com

Τους τελευταίους μήνες, η εμφάνιση του κορωνοϊού, δημιούργησε άγχος στους περισσότερους από εμάς. Πολλοί κληθήκαμε να εργαστούμε από το σπίτι, το άγχος φούντωσε ακόμα περισσότερο, όπως και η όρεξή μας. Δεν είναι περίεργο άλλωστε, όλοι λίγο έως πολύ παραδέχονται πως όταν εργάζονται από το σπίτι, γευματίζουν συχνότερα και συνήθως με όχι πολύ υγιεινές επιλογές.

«Νομίζω ότι πρέπει να αποστασιοποιηθώ κοινωνικά από το ψυγείο μου», επισημαίνει η Λίζα μιλώντας στο CNN, τονίζοντας πως εδώ και καιρό που εργάζεται από το σπίτι, η μόνη γυμναστική που κάνει είναι να ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες.

«Τις τελευταίες δέκα μέρες είμαι μόνιμα με ένα σνακ στα χέρια», σχολιάζει από την πλευρά της η Λιλιάνα, η οποία επίσης εργάζεται από το σπίτι μαζί με τον δύο ετών γιο της.

«Κατά την παραμονή μου στο σπίτι, παρατήρησα πως δεν έχω καμία αυτοσυγκράτηση και συνεχώς μοιράζομαι ανάμεσα σε γλυκά και αλμυρά», υπογραμμίζει η Νάταλι Σάντος Φεργκιουσόν.

Tips για να μειώσουμε το τσιμπολόγημα και να κάνουμε υγιεινές επιλογές

Όλοι έχουν να μοιραστούν μια αντίστοιχη εμπειρία. Γι’ αυτό και οι ειδικοί δίνουν τις κατάλληλες συμβουλές. Η Μπόνι Τομπ Ντιξ, δημιουργός του blog, BetterThanDieting.com, δίνει μέσω του αμερικανικού δικτύου μερικά tips.

  • Να εντοπίσουμε την πηγή του άγχους μας. Αν διαπιστώσουμε πως τρώμε γιατί όντως αισθανόμαστε στρες, τότε καλό θα ήταν αρχικά να εξακριβώσουμε τι είναι αυτό που μας προκαλεί στρες
  • Ας μην αρνιόμαστε στον εαυτό μας τα αγαπημένα μας σνακ. Αυτό μπορεί να μας δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία
  • Ας προτιμήσουμε τα μικρά και συχνά γεύματα. Είναι σίγουρα καλύτερο από το να τρώμε σπάνια και σε μεγαλύτερες δόσεις
  • Ας αδειάσουμε την κουζίνα μας από ιδιαίτερα παχυντικά σνακ. Για παράδειγμα, ας βάλουμε στην θέση των μπισκότων, ένα φρούτο
  • Ας ρωτήσουμε τον εαυτό μας αν όντως πεινάμε. Αν απαντήσουμε αρνητικά, ας μην μπούμε στον πειρασμό
  • Ας κάνουμε ένα διάλειμμα με τσάι, ή κάποιο άλλο ανάλογο ρόφημα που σίγουρα θα μας βοηθήσει να χαλαρώσουμε
  • Ας προτιμήσουμε σνακ που θα απασχολήσουν τα χέρια μας για περισσότερη ώρα. Για παράδειγμα, ας κόψουμε φρούτα, ή ας φάμε ποπ – κορν. Οι θερμίδες δεν είναι τόσες πολλές όπως αυτές που θα μας δώσει ένα κρουασάν, ενώ για ώρα θα έχουμε την αίσθηση πως «τσιμπάμε»
  • Αν δουλεύουμε από το σπίτι, να κάνουμε συχνά διαλείμματα. Αυτό θα μας βοηθήσει να αφήσουμε λίγο το άγχος μας κατά την διάρκεια της μέρα. Το ίδιο θα συμβεί εάν διοργανώνουμε και διαδικτυακές συναντήσεις με φίλους μας
  • Ας πάρουμε βαθιές ανάσες κατά την διάρκεια της ημέρας. Φυσικά και θα μας βοηθήσουν. Είναι σε όλους μας απαραίτητες…

Πηγή