Meta: Παρουσιάζει το νέο Κέντρο Απορρήτου για το Facebook

Η Meta συστήνει το νέο Κέντρο Απορρήτου (Privacy Center) για τους χρήστες του Facebook προκειμένου να εκπαιδευτούν και να ενημερωθούν πλήρως σχετικά με τη συλλογή και τη χρήση των δεδομένων τους.

Μεταβαίνοντας στο Privacy Center του Facebook, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για τον τρόπο προσέγγισης της Meta σχετικά με το απόρρητο, να διαβάσουν την πολιτική της εταιρείας αλλά και να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία για μια αποτελεσματικότερη ασφάλεια των απόρρητων δεδομένων τους.

Επί του παρόντος, το Privacy Center είναι διαθέσιμο σε μια μερίδα χρηστών που χρησιμοποιούν το Facebook σε desktop και αναμένεται να διατεθεί σε περισσότερους χρήστες στο προσεχές μέλλον.

Privacy Center: Με πέντε διαφορετικές ενότητες

Η τρέχουσα έκδοση του Privacy Center περιλαμβάνει πέντε ενότητες, καθεμία από τις οποίες περιέχει οδηγούς και στοιχεία που σχετίζονται με το θέμα απορρήτου:

Security: Οι χρήστες μπορούν να βελτιώσουν την ασφάλεια του λογαριασμού τους, να επωφεληθούν λειτουργιών, όπως η ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA) και να πληροφορηθούν σχετικά με το πώς η Meta διαχειρίζεται το data scraping.

Sharing: Σε αυτήν την ενότητα μπορούν να λυθούν οι απορίες των χρηστών σχετικά με το ποιος βλέπει τις δημοσιεύσεις τους ή πώς μπορούν να προβούν σε μια «εκκαθάριση» παλιών δημοσιεύσεων στο προφίλ τους, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Manage Activity.

Collection: Παρέχονται αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους συλλογής των δεδομένων από την Meta. Επίσης, οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα τους που παρακολουθούνται μέσω του Access Your Information.

Use: Οι χρήστες μπορούν να εντοπίσουν τις απαραίτητες πληροφορίες για τον τρόπο και τις αιτίες που συλλέγονται δεδομένα και να εξερευνήσουν τα στοιχεία ελέγχου που προσφέρονται για τη διαχείριση τους.

Ads: Ενημερωθείτε πλήρως για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας για τον προσδιορισμό των διαφημίσεων που συνηθίζετε να βλέπετε και χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα εργαλεία ελέγχου για τις διαφημίσεις, όπως είναι το Ad Preference.

 

Πηγή