Το TikTok ξεπερνά το Youtube σε μέσο χρόνο παρακολούθησης

Οι χρήστες που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δαπανούν περισσότερο χρόνο στην πλατφόρμα του TikTok από ό,τι στο Youtube, όπως αναφέρει μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την App Annie.

Ενώ το Youtube συνεχίζει να είναι ο δημοφιλέστερος ιστότοπος για βίντεο, οι νέοι στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται ότι δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση για την πλατφόρμα ψυχαγωγίας TikTok. Πιο συγκεκριμένη, η App Annie, εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών, σημείωσε το TikTok ως την εφαρμογή με τις περισσότερες εγκαταστάσεις πέρυσι.

Από την πλευρά του το YouTube προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok, καθώς κυκλοφόρησε τον Μάιο τη λειτουργία YouTube Shorts, τον κλώνο του TikTok.

Το TikTok είναι μία από τις ελάχιστες δημοφιλείς εφαρμογές παγκοσμίως της Κίνας. Η πλατφόρμα ανήκει στην εταιρεία ByteDance, με έδρα το Πεκίνο και ανήκει εν μέρει στην κινεζική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία έχει λογοκρίνει ουκ ολίγες φορές περιεχόμενο διεθνώς για λογαριασμό της Κίνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα του TikTok έχει απαγορευτεί στην Ινδία και σχεδόν απαγορεύτηκε και στις ΗΠΑ.

 

Πηγή